BAGAIMANA KORSET ELKEN MEMBENTUK BADAN?

Contoh gambar Rozita Che Wan

Entry kali ni saya nak mengulas bagaimana korset Elken membentuk badan. Ramai wanita diluar sana memang idamkan badan yang ramping macam gambar di atas iaitu Rozita Che Wan. Saya nak kongsikan 3 KESAN MENAKJUBKAN KORSET ELKEN untuk dapatkan tubuh badan yang cantik dan menarik melalui 3 LANGKAH PEMINDAHAN LEMAK iaitu:-

1.Untuk jangka masa segera, korang kena pakai korset Elken bagi membolehkan pengalihan lemak ke tempat yang sepatutnya.

2.Kena rajin pakai korset Elken dan menolak lemak ke bahagian yang sepatutnya (yang ini akan saya ajarkan dan membantu anda semasa free fitting). Kesannya bila kerap pakai korset Elken, badan kita akan jadi lebih ‘shaping’. Sebab tujuan kita tolak lemak adalah untuk mengarahkan pengalihan lemak ke tempat yang betul. Jadi takkan ada lagi lemak terbonjol.

3.Dalam masa 3-6 bulan, InsyaAllah bila dah selalu pakai korset Elken dan buat tolak lemak, kesannya lemak-lemak di badan akan kekal ditempat yang sepatutnya.

Testimoni Cikgu Marlina sebelum dan selepas memakai korset Elken

Hurmm..asyik cerita lemak je bile nye nak kurus kan.. Okey kat sini saya bercerita korset Elken membantu mengalihkan lemak ke tempat sepatutnya.

Macam mana boleh kurus plak dengan hanya pakai korset Elken kalau fungsi hanya untuk alih lemak? Haaa…mesti ramai yang was-was dan ragu-ragu betul tak? Disini saya nak jelaskan bila kita dah pakai korset Elken, lemak akan dialihkan ke tempat yang sepatutnya. Selain itu, korset Elken juga boleh mengurangkan jumlah yang kita makan disebabkan saiz ruang yang kecil dan seterusnya juga boleh mempercepatkan metabolisma disebab saiz ruang yang kecil juga.

Berdasarkan pemerhatian saya, boleh saya simpulkan bahawa kalau kita gemuk pastue diet bagai nak gile mungkin berat kita akan turun pastu apa jadi? Pernah tak anda dengar orang gemuk kalau diet pastu kulit luar akan menggelember…? Haaaa…kat sinilah antara fungsinya korset Elken dalam masa nak kurus, korset Elken boleh menyokong badan kita supaya menjadi lebih cantik dan berbentuk..

Antara yang saya belajar dari pemakaian korset Elken ni, yang paling penting adalah shape badan bukan berat badan. Kesan pemakaian boleh diukur berdasarkan pengurangan inches dan berat badan. Kadang-kadang ada orang turun berat badan lagi cepat, ada orang pula turun inches lagi cepat.

Jadi kepada pembaca diluar sana yang mengalami masalah gemuk, kurus atau ingin memiliki bentuk badan yang menarik, korset Elken sangat sesuai untuk anda gunakan. Keputusan untuk membentuk badan anda terletak ditangan anda sendiri. Kecantikan dan bentuk badan yang menarik adalah hak milik setiap insan gituu..

 

 

ANDA BERMINAT? For latest ELKEN DX Promotion or FREE FITTING
CALL/SMS/WhatsApp Kak Aina : 019-335 1899 - Elken Authorized Dealer
** FOLLOW ON INSTAGRAM **

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *