Korset Elken | Korset @ Bengkung Selepas Bersalin Semasa Berpantang Yang Paling Selesa & Berkesan!

Sedang mengandung dan risau macam mana nak dapatkan semula bentuk badan selepas bersalin? Menyampah nak pakai bengkung masa berpantang yang panjang melilit-lilit susah nak pakai susah nak ke tandas tu?

Jangan risau! Anda kena cuba korset Elken DX atau Charms tau. Confirm tak menyesal! Memakai korset Elken selepas bersalin pasti menceriakan masa pantang anda!

Korset Elken Corset DX Lingerie

Berdasarkan pengalaman saya sebagai pengguna korset Elken, melabur untuk korset Elken memang berbaloi.

  • Material korset Elken sangat berkualiti dan selesa
  • Beli sekali boleh pakai berkali-kali sampai bila-bila
  • Boleh pakai hari-hari sebab sangat selesa
  • Mudah sangat nak ke tandas (penting ni!)
  • Badan makin mengecil tapi size korset Elken jadi besar, jangan risau boleh alter anytime
  • Breastfeeding friendly – sangat mudah nak menyusui bayi
  • Nak pakai senang, nak bukak pun senang.. tak payah mintak tolong orang lain
  • Bengkung moden paling besr sebab bersalin normal dan cesar dua-dua boleh pakai

Korset Elken Corset DX Lingerie

Sangat rugi tak miliki korset Elken ni tau. Dalam pantang boleh pakai lepas pantang lagi lah boleh pakai korset Elken. Rugi tau beli bengkung khas masa pantang sebab susah nak pakai dan lepas habis pantang tak boleh guna lagi dah.

Korset Elken Corset DX Lingerie

Anda wanita bekerjaya? Hadiahkan korset Elken untuk diri sendiri. Sayang badan sayang famili!

Korset Elken Corset DX Lingerie

ANDA BERMINAT? For latest ELKEN DX Promotion or FREE FITTING
CALL/SMS/WhatsApp Kak Aina : 019-335 1899 - Elken Authorized Dealer
** FOLLOW ON INSTAGRAM **
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *